Κύριο Μενού:
Home Page
© IQ-Card Ltd.
The Bonus Scheme
Electronic Loyalty Systems Applications in the Retail Environment
Συστήματα Καναλωτικής Πίστης
Τα προγράμματα καταναλωτικής πίστης είναι δομημένες προωθητικές ενέργειες που επιβραβεύουν και επομένως ενθαρρύνουν την σταθερή και πιστή αγοραστική συμπεριφορά, συμπεριφορά η οποία είναι δυνητικά ωφέλιμη για την επιχείρηση.
Στην προώθηση των πωλήσεων εν γένει αλλά και ειδικότερα στο λιανικό εμπόριο μια κάρτα καταναλωτικής πίστης (loyalty card), μια κάρτα ανταμοιβής (reward card), μια κάρτα πόντων (points card) ή μια κάρτα μέλους (club card) είναι μια πλαστική ή χάρτινη κάρτα, οπτικά ίδια με μια πιστωτική ή χρεωστική τραπεζική κάρτα η οποία ταυτοποιεί τον κάτοχο της ως μέλλος ενός προγράμματος καταναλωτική πίστης
Η κάρτα χρησιμοποιείται ως μέρος ενός συστήματος καταναλωτικής πίστης το οποίο είναι ένα πληροφοριακό σύστημα αποτελούμενο από εφαρμογές λογισμικού back-office, εφαρμογές λογισμικού, front-office, τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις, συστήματα ασφαλείας και τερματικά σημεία αποδοχής καρτών. Ένα πρόγραμμα loyalty και ένα σύστημα loyalty είναι συνήθως μέρη ενός ευρύτερου επιχειρηματικού μοντέλου καταναλωτικής πίστης.
Το Bonus Scheme™
Το Bonus Scheme™ είναι ένα σύστημα καταναλωτικής πίστης βασισμένο στην χρήση πλαστικής κάρτας για την ταυτοποίηση των μελών του, αποτελούμενο από υλικό, λογισμικό και διαδικασίες το οποίο δίνει την δυνατότητα σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να εκτελέσουν ένα ή περισσότερα προγράμματα καταναλωτικής πίστης.
Αρχές
Τα ηλεκτρονικά σχήματα καταναλωτικής πίστης εκμεταλλεύονται το σημείο πώλησης για την «παρακολούθηση» των πωλήσεων που πραγματοποιούνται με την χρήση της ιδιωτικής πλαστικής κάρτας της επιχείρησης λιανικών πωλήσεων.
Ένα ηλεκτρονικό σύστημα καταναλωτικής πίστης προσελκύει πελάτες και τους δίνει το απαιτούμενο κίνητρο να παραμένουν πιστοί στην επιχείρηση ή το εμπορικό σήμα, το οποίο διαχειρίζεται το σύστημα.
Σε ανταπόδοση της συνεχούς προτίμησης προς την συγκεκριμένη επιχείρηση, οι καταναλωτές ανταμοίβονται με ειδικές εκπτώσεις, δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες ή άλλα κίνητρα - bonuses.
Χαρακτηριστικά
Προσδιορισμός, ανάλυση και κατάτμηση-τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης.
Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των προωθητικών και διαφημιστικών ενεργειών.
Ανάλυση και μεταστροφή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.
Άμεση ανταπόδοση – απόδοση δώρων στο σημείο πώλησης.
Πλεονεκτήματα
Καλλιεργεί την εμπιστοσύνη του καταναλωτή στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
Ενθαρρύνει επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Αυξάνει τον όγκο πωλήσεων.
Παρέχει σημαντικά δεδομένα καταναλωτικών συνηθειών για περαιτέρω ανάλυση και προσδιορισμό προωθητικών ενεργειών.
Έχουμε αναπτύξει και παρέχουμε τα κατωτέρω συστήματα καταναλωτικής πίστης: Advantage™: a multi-merchant, multi-game, multi-channel with electronic purse capabilities loyalty plarform.
Advantage™ is provided as a licensed system or as a managed service (hosted application).
plarform.
Web Advantage™ is provided only as a service (SaaS).
rewardMe™: a single merchant, single game loyalty loyalty platform.
rewardMe™ supports also electronic purse, prepaid & gift card capabilities.
rewardMe™ is provided only as a licensed system.